دانلود پاورپوینت انواع بسته بندی گوشت,پاورپوینت انواع بسته بندی گوشت,انواع بسته بندی گوشت,بسته بندی گوشت,پاورپوینت بسته بندی گوشت,بسته بندی,گوشت
 پاورپوینت انواع بسته بندی گوشت 41989

پاورپوینت انواع بسته بندی گوشت

پاورپوینت-انواع-بسته-بندی-گوشتعنوان پاورپوینت:دانلود پاورپوینت انواع بسته بندی گوشت

فرمت: پاورپوینت قابل ویرایش

تعداد اسلاید: 18

پاورپوینت کامل و آماده ارائه


قسمتی از متن
مقدمه
فرآورده های گوشتی یا گوشت ها ، طیور و ماهی ها ، طبقه بندی گسترده ای از محصولات غذایی اند که انواع متفاوت بسته بندی را می طلبند . این فرآورده ها از جمله گوشت های قرمز تازه به اکسیژن نیاز دارند تا قابلیت عرضه به مصرف کننده را داشته باشند ؛ در حالی که اکسیژن ، گوشت هایی مانند گوشت های عمل آوری شده را به سرعت فاسد می کند . به همین دلیل ، در هر فرآورده ی گوشتی نوع خاصی از بسته بندی لازم است . در انتخاب بسته بندی غذاهای گوشتی ، باید در مورد شکل و مواد اولیه تصمیم گرفت . بسته بندی مناسب به ثبات رنگ ، شرایط نگهداری ، وضعیت میکروبی ، میزان نگهدارنده ها و نوع فرآیند تولید بستگی دارد .

زمان توزیع ، طول عمر نگهداری ، اندازه ی محصول و قیمت آن ، بهای قبلی در بازار و برچسب جدید نیز باید در بسته بندی مد نظر قرار گیرد . عمر نگهداری غذاهای گوشتی تازه از غذاهای گوشتی عمل آوری شده کوتاه تر است . محصولات فرآوری شده به بسته بندی های پیچیده تر و گران تری نیاز دارند ؛ زیرا این محصولات در دماهای بالاتر و به مدت طولانی تری در یخچال نگهداری خواهند شد .

دانلود فایل
 

دانلود رایگان فایل پاورپوینت انواع بسته بندی گوشت

لینک مستقیم پاورپوینت انواع بسته بندی گوشت

پروژه درباره پاورپوینت انواع بسته بندی گوشت

مقاله با عنوان پاورپوینت انواع بسته بندی گوشت

تحقیق درمورد پاورپوینت انواع بسته بندی گوشت

پروپوزال - پاورپوینت انواع بسته بندی گوشت

پاورپوینت رایگان پاورپوینت انواع بسته بندی گوشت