دانلود پاورپوینت رویکردهای کیفی و ترکیبی در پژوهشهای روانشناسی,رویکردهای کیفی و ترکیبی در پژوهشهای روانشناسی,کیفی و ترکیبی در پژوهشهای روانشناسی,پژوهشهای روانشناسی,دانلود پاورپوینت رویکردهای کیفی پژوهشهای روانشناسی,دانلود پاورپوینت رویکردهای روا
دانلود پاورپوینت رویکردهای کیفی و ترکیبی در پژوهشهای روانشناسی
دانلود پاورپوینت رویکردهای کیفی و ترکیبی در پژوهشهای روانشناسی
نوع فایل: power point
فرمت فایل: pptx
قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 22 صفحه
قسمتی از پاورپوینت :
فرض اساسی ما در روششناسی پژوهش در روانشناسی این است که
دانش عینی و پژوهشهای علمی جدید در روانشناسی را
باید با حکمت و خرد
در یک ترکیب پویا قرار دهیم
تا کیفیت شناخت ما از روانشناسی آدمی
با پیچیدگیهای دستگاه روانشناختی او هماهنگ گردد.
دانش عینی: اطلاعات و یافته های نظامدار برگرفته از مشاهده و مطالعه و تجربه ای که به منظور تعیین وضعیت و ماهیت یا اصول موضوع مورد مطالعه صورت گرفته است.
خـِرد و خردمندی را به معنای دانش تعمقی و کیفیت استفاده از تجربه و احساس و دانش و اندیشه برای قضاوت دربارة درست و نادرست، نیک و بد، و تشخیص شایسته از ناشایست و حقیقت از ناحق می دانیم.
وقتی که خردمندی از کیفیتی متعالی برخوردار باشد و به بررسی عقلانی و انتقادی و شهودی باورهای اساسی و تحلیل مفاهیم بنیادی این باورها بپردازد آن را حکمت یا تفکر همراه با بصیرت قلبی یا خرد مینوی مینامیم. نظریة روش شناسی پژوهشی ما “خردگرایی مینوی علم” است.
روششناسی به معنای تدوین و تنظیم شیوهها و اقدامات نظامیافته و دارای انسجام منطقی در پژوهش علمی به منظور دستیابی به دانش است. اصطلاح روششناسی معادل با روش علمی در تحقیق و دربرگیرندة مبانی و اصول و چارچوبها و اقدامات معین در هر پژوهش است.
دانلود رایگان فایل دانلود پاورپوینت رویکردهای کیفی و ترکیبی در پژوهشهای روانشناسی
لینک مستقیم دانلود پاورپوینت رویکردهای کیفی و ترکیبی در پژوهشهای روانشناسی
پروژه درباره دانلود پاورپوینت رویکردهای کیفی و ترکیبی در پژوهشهای روانشناسی
مقاله با عنوان دانلود پاورپوینت رویکردهای کیفی و ترکیبی در پژوهشهای روانشناسی
تحقیق درمورد دانلود پاورپوینت رویکردهای کیفی و ترکیبی در پژوهشهای روانشناسی
پروپوزال - دانلود پاورپوینت رویکردهای کیفی و ترکیبی در پژوهشهای روانشناسی
پاورپوینت رایگان دانلود پاورپوینت رویکردهای کیفی و ترکیبی در پژوهشهای روانشناسی