اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی, دانلود پاورپوینت اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی, پاورپوینت در مورد اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی, تحقیق اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی, پاورپوینت درباره اصول کامپیوت,,,

برای انتقال به سایت اصلی منشر کننده فایل پاورپوینت اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی بر روی دانلود و دریافت فایل کلیک کنید.

 پاورپوینت اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی 67555

 

پاورپوینت اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی

پاورپوینت-اصول-کامپیوتر-۱مبانی-کامپیوتر-و-برنامه‌سازی

دانلود پاورپوینت با موضوع اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی،
در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش.
 
 
بخشی از متن پاورپوینت:

الگوریتم و فلوچارت
یادآوری
الگوریتم، شیوه‌ای برای حل مسأله است که در آن، مراحل رسیدن به جواب در قالب دستوراتی بدون ابهام، با جزئیات کافی تشریح شده است. علاوه بر اینکه الگوریتم حل یک مسأله باید طی تعداد گام‌های متناهی پایان پذیرد.
دستورات، برای اجراکننده‌ی الگوریتم باید کاملاً دقیق و بی‌ابهام باشند.
الگوریتم حل یک مسئله، مستقل از داده‌ی ورودی و در حالت کلی باید پایان‌پذیر باشد.
اصولاً برای نشان دادن پایان‌پذیر بودن یک الگوریتم،  یک اثبات ریاضی مورد نیاز است.
الگوریتم و فلوچارت
مقدار جزئیات ضروری در تشریح دستورات یک الگوریتم، کمابیش به شخص اجراکننده‌ی الگوریتم بستگی دارد.
از این رو یک الگوریتم را می‌توان به زبان‌های طبیعی، مثل فارسی یا انگلیسی یا در قالب نمودارهایی مثل فلوچارت یا به زبان‌های برنامه‌نویسی مثل BASIC یا ASSEMBLY و یا شبه‌کد (pseudo code) یک زبان برنامه‌نویسی بیان کرد.
با وجود این در تمامی موارد فوق، تفکیک مراحل به صورت گام‌های مستقل از هم، تعیین دقیق مراحل اجرا و تعیین دقیق حالت‌های تصمیم‌گیری ضروری است.
 نمودار گردشی Flowchart
نمودار گردشی ابزاری برای نمایش دستورات و روال اجرای مراحل الگوریتم است.
هر فلوچارت شامل تعدادی جعبه (box) و خطوطی است که مسیر اجرای الگوریتم بین جعبه‌ها را نشان می‌دهند.
جعبه‌ها بر حسب اینکه دستورات داخلشان از چه نوعی باشد با اشکال هندسی متفاوتی نشان داده می‌شوند.
مثال. الگوریتم محاسبه‌ی !n و فلوچارت آن
ورودی. عدد صحیح و نامنفی N.
گام ۱. قرار ده M←1 و  F←1.
گام ۲. قرار ده F←F*M.
گام ۳. اگر M=N آنگاه به گام ۴ برو،
در غیر اینصورت قرار ده M←M+1  و                 به گام ۲ برگرد.
گام ۴. F را به عنوان نتیجه چاپ کن.
گام ۵. پایان.
اشکال قراردادی برای طراحی فلوچارت‌ها
اشکال قراردادی برای طراحی فلوچارت‌ها
متغیرها Variables
یادآوری
یک متغیر در ریاضیات، نماینده‌ی هر مقدار یا هر عضو دلخواه یک مجموعه است.
در هر الگوریتم یا برنامه، از متغیرها برای تعریف مقادیر ورودی و نگهداری نتایج در حین اجرا و نمایش نتیجه‌ی نهایی استفاده می‌کنیم.
متغیرها Variables
یادآوری
یک متغیر در کامپیوتر، نمادی برای نامگذاری قسمتی از حافظه است  که در حین محاسبات مقادیر داده را از آن می‌خوانیم و یا مقادیر جدیدی در آن می‌نویسیم.
ماشین‌های محاسبه، انواعی از حافظه را در فرآیندهای محاسباتی خود بکار می‌گیرند که دارای ویژگی تغییرپذیری (mutability) باشند؛ یعنی نوشتن هر مقدار جدید در حافظه باعث از بین رفتن مقدار قبلی و جایگزین شدن آن با مقدار جدید می‌شود.

دانلود فایل

فایل در مورد پاورپوینت اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی

دانلود فایل با موضوع پاورپوینت اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی

لینک دانلود-پاورپوینت اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی

فایل با عنوان پاورپوینت اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی

 

دسترسی رایگان به پاورپوینت اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی

لینک سریع پاورپوینت اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی

پروژه رایگان پاورپوینت اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی

پایان نامه در مورد پاورپوینت اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی

مقاله با عنوان پاورپوینت اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی

پروپوزال - پاورپوینت اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی

پاورپوینت رایگان با عنوان پاورپوینت اصول کامپیوتر ۱مبانی کامپیوتر و برنامه‌سازی