فایل با عناوین پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی,موضوع مدیریت اسناد و بایگانی,اسناد و بایگانی,پاورپوینت با موضوع مدیریت بایگانی
برای انتقال به سایت اصلی منشر کننده فایل پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی بر روی دانلود و دریافت فایل کلیک کنید.
پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی 1204491
پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی
پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی
.
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : 34 اسلاید
قسمتی از متن .ppt :
مدیریت اسناد و بایگانی
مدیریت امور دفتری:
مجموعه اصول و روشهایی است که ناظر بر دریافت و ثبت، تهیه و صدور نامه های اداری می باشد و موجب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهای گردش نامه های اداری در کلیه سطوح سازمانی می باشد.
امور دفتری یا سیستم گردش نامه های اداری
دریافت،ثبت، ارجاع ،پیگیری وصدور می شودو هر کدام از مداحل مذکور نیز از اقدامها و مراحل جزیی تری برخوردارمی باشد.
دبیر خانه:
دبیرخانه و دفاتر مدیریتها به عنوان واحدهای مسئول امور دفتری انجام وظیفه می نمایند و در واقع مرکز کنترل و هماهنگ کننده سیستم اموردفتری و گردش نامه های اداری می باشد.
نامه های اداری:
یک وسیله مکتوب اداری است که در اجرای وظایف اداری تهیه و یا دریافت می شود. از ارکان نامه های اداری می توان به شماره، تاریخ و امضاء اشاره کرد. نامه های اداری که فاقد سه مشخصه فوق باشد در دفاتر و دبیر خانه ها ثبت نمی شود و برای اصلاح بازگشت داده می شود.
یادداشت اداری:
برای هدایت و راهنمایی و تسریع در امور و وظایف اداری از طرف سطوح سازمانی نوشته و صادر می شود و می تواند فاقد شماره باشد و دارای تاریخ و امضاء می باشد.
انواع نامه های اداری از نظر علوم اداری:
1- وارده 2- صادره
شخصی
اداری
محرمانه
1- محرمانه
2- خیلی محرمانه
3- سری
4- کلی سری
دسترسی رایگان پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی
لینک پرسرعت فایل پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی
پروژه رایگان پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی
پایان نامه پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی
مقاله در مورد پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی
پروپوزال با عنوان پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی
پاورپوینت رایگان درباره پاورپوینت با موضوع مدیریت اسناد و بایگانی