پاورپوینت پایش و ارتقاء شاخصهای رضایت مشتریان (CSI),ارتقاء شاخصهای رضایت مشتریان (CSI),رضایت مشتریان (CSI),CSI,دانلود پاورپوینت CSI

 

 پاورپوینت پایش و ارتقاء شاخصهای رضایت مشتریان (CSI) 43261

پاورپوینت پایش و ارتقاء شاخصهای رضایت مشتریان (CSI)

پاورپوینت-پایش-و-ارتقاء-شاخصهای-رضایت-مشتریان-(csi)پاورپوینت پایش و ارتقاء شاخصهای رضایت مشتریان (CSI)

تعداد اسلاید : 12


قسمتی از پاورپوینت :


این رویکرد با توجه به استراتژیها و خط مشی شرکت مبنی بر توجه ویژه به مشتریان و ارائه بالاترین ارزش ها از طریق انجام بهبود مستمر، توسعه و تنوع محصولات، ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات، کاهش بهای تمام شده محصولات و ارتقاء بهره وری تولید تعریف شده است.
جاری شدن این رویکرد از طریق برنامه ریزی و نظرسنجی از مشتریان محصولات و خدمات شرکت با هدف درک نیازها، خواسته ها و انتظارات ایشان و بهبود فرآیندهای طراحی، تولیدی و خدماتی شرکت مبتنی بر نظرات مشتریان صورت گرفته بطوریکه منجر به ارتقاء شاخص های رضایت مشتریان (CSI) گردد.

 
دانلود فایل
 

دانلود رایگان فایل پاورپوینت پایش و ارتقاء شاخصهای رضایت مشتریان (CSI)

لینک مستقیم پاورپوینت پایش و ارتقاء شاخصهای رضایت مشتریان (CSI)

پروژه درباره پاورپوینت پایش و ارتقاء شاخصهای رضایت مشتریان (CSI)

مقاله با عنوان پاورپوینت پایش و ارتقاء شاخصهای رضایت مشتریان (CSI)

تحقیق درمورد پاورپوینت پایش و ارتقاء شاخصهای رضایت مشتریان (CSI)

پروپوزال - پاورپوینت پایش و ارتقاء شاخصهای رضایت مشتریان (CSI)

پاورپوینت رایگان پاورپوینت پایش و ارتقاء شاخصهای رضایت مشتریان (CSI)